Zakończenie roku szkolnego 2020/21 odbędzie się według następującego harmonogramu w ścisłym reżimie sanitarnym:

1a - 9.00 sala 31
1b – 10.00 sala 25
2a – 9.15 sala 37
2b – 9.15 sala 30
3a – 10.15 sala 26
3b – 8.30 sala 38
4a – 10.30 sala 51
4b – 9.30 sala 43
5a – 9.00 sala 44
6a – 8.00 sala 44
6b – 9.00 sala 45
6c – 10.00 sala 56
7a – 9.30 sala 42
7b – 10.15 sala 55
7c – 11.00 sala 54
8a i 8b – 8.30 sala gimnastyczna

Prosimy, aby w tym dniu rodzice nie wchodzili do budynku szkoły.

Zebranie organizacyjne odbędzie się w ostatnim tygodniu sierpnia ( dokładna data zostanie podana
w późniejszym terminie).
Komisja rekrutacyjna, dokonując podziału na klasy, weźmie pod uwagę możliwość nierozdzielenia dzieci z jednej grupy przedszkolnej.
Rodzice uczniów, którzy będą uczęszczali na lekcje religii, zobowiązani są do zakupienia we własnym zakresie podręcznika:
Ks.Płaczek - ,, Pan Bóg jest naszym Ojcem’’ – podręcznik + karty pracy (cz. 1 i 2)
Wydawnictwo Świętego Wojciecha

W załączniku zamieszczamy Wyprawkę Pierwszoklasisty.

1. Kartę zapisu do świetlicy oraz deklarację korzystania ze stołówki należy składać corocznie, niezależnie od tego, czy dziecko korzystało ze świetlicy bądź z obiadów
w minionym roku szkolnym.

2. Zapisu dziecka do świetlicy i na obiady ( wypełnienie karty zapisu bądź deklaracji ) można dokonać od 14 czerwca do 20 sierpnia

3. Stosowne dokumenty można pobrać ze strony internetowej szkoły w zakładce DOKUMENTY, u wychowawcy lub w sekretariacie.

4. Wypełnione dokumenty można wysłać na adres mailowy szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Można również przekazać wychowawcy lub oddać w sekretariacie.

5. Lista dzieci zakwalifikowanych do świetlicy w roku szkolnym 2021 / 2022 zostanie wywieszona 1 września.

6. Kwota odpłatności za obiady we wrześniu zostanie Państwu podana po uzyskaniu
wytycznych z Urzędu Miejskiego oraz Wydziału Edukacji ( stawka żywieniowa ).
Informacji takich można oczekiwać pod koniec sierpnia i dlatego termin
płatności zostanie wydłużony.

Miło nam Wszystkich poinformować, że w dniu dzisiejszym został rozstrzygnięty szkolny konkurs plastyczny pt. Ziemia Nasz Wspólny Dom.
Nagrody otrzymali następujący uczniowie:
w kategorii praca płaska:
I miejsce - Agata Dzwonek, kl. 2a
II miejsce - Paulina Rojek, kl. 1b
III miejsce - Kornelia Pawlus, kl. 1b

w kategorii praca przestrzenna:
I miejsce - Julia Stefanowicz, kl. 2a
II miejsce - Laura Nowakowska, kl. 3b
III miejsce - Julia Leśniak, kl. 2a

wyróżnienia:
Paulina Wildner, kl. 2b
Julia Nowakowska, kl. 2a

JADŁOSPIS

jadlospis12

PLAN LEKCJI

planlekcjizdjecie

BIP

bip

facebook

facebook 76536 640

Teatr Rozbark

teatrrozbark

Biblioteka Pedagogiczna

BP Bytom